Reviews: 5 tracks door Dirt Delux | DJ Mag NL - Living & Breathing Dance Music

Reviews: 5 tracks door Dirt Delux

Reviews: 5 tracks door Dirt Delux

Don Diablo & Khrebto - Got The Love #Spinnin’ Records

Na meerdere covers van het nummer “You’ve got the love van Candi Station komen nieuwkomer Khrebto en zijn leermeester Don Diablo met deze dikke remix. Aan de heerlijke vocalen is niks veranderd. De piano in de break geeft een chill sfeer. Van de melodie word je spontaan vrolijk. De track heeft een lekker relaxed tempo, maar is heerlijk om op te dansen. “Got The Love” wordt gesupport door de grotere DJ’s en staat hoog in de Beatport.

PKKR - Deep in Love #Complex Drop Records

De nog vrij onbekende PKKR releaste bij Complex Drop Records deze fijne track “Deep In Love”. Dit label is overigens een sublabel van Digital Empire Records. De fijne vocalen, groovy vibe en bouncy bassline maken de track tot wat hij is; namelijk een dikke future house track. De filters in de break vinden we ook erg leuk. Geweldig om lekker op te dansen!

Tony Junior, JETFIRE feat. Rivero - Police #DOORN Records

Tony Junior, het trio JETFIRE en de nog erg jonge Rivero doken samen de studio in. Dit resulteerde in “Police”. Een erg dikke track met een heerlijke melodie en synths. Meerdere grote artiesten als Martin Garrix, Hardwell en David Guetta supporten deze plaat al. Zeker de moeite waard om aan je collectie toe te voegen en mensen op de dansvloer los te krijgen.

Stoltenhoff & Awiin - Birds got balls too #RIMBU Records

De Deense DJ/producer Stoltenhoff die o.a gesupport wordt door grote namen als Diplo & Carnage heeft samen met de talentvolle Awiin, wiens passie voor de muziek al op jonge leeftijd begon de koppen bij elkaar gestoken en brengen een dikke vette jungleterror plaat uit; “Birds got balls too”. De heftige opbouw stoomt je klaar voor een harde dirty drop die menigeen zal wegblazen en de dansvloer gegarandeerd los krijgt. Check de preview alvast want de track komt 7 december uit.

Kill FM - Fresh #OXYGEN Recordings

De Zweedse mannen van Kill FM leerde elkaar via muziek forums op het internet kennen. Al snel kreeg hun muziek waardering van vele grote DJ/producers. Kill FM is ook weer zo een track die massaal gesupport wordt. Is ook niet zo gek want het is een heerlijke track. Dikke percussies, de heerlijke funky - groovy vibe maken de track compleet. Net weer even wat anders dan de meeste tracks. Zeker de moeite waard om aan te schaffen!