Dirt Delux reviewt weer vijf dikke tracks | DJ Mag NL - Living & Breathing Dance Music

Dirt Delux reviewt weer vijf dikke tracks

Dirt Delux reviewt weer tracks die hen deze week zijn opgevallen.

Curbi - Circus
De in korte tijd tot een top producer uitgegroeide Curbi komt wederom met een uniek staaltje werk: Circus. De herkenbare sound van deze jonge Brit blijft een genot voor het oor. De track heeft een lekker uptempo ritme, een hele dikke opbouw en een drop die je omver blaast. De spacy sounds maken het inderdaad tot een circus aan geluiden die je om de oren vliegen. Dit maakt het thema van de track helemaal af. Erg leuk gedaan Curbi!

Beat Ur Body feat. Tyree Cooper (Bobby Rock Remix)
De naam Bobby Rock klinkt niet als een duo maar dat is toch wel echt het geval. De twee top producers achter Bobby Rock komen met deze dikke remix. De sounds doen me denken aan oldschool. De vocals zijn erg cool. Ook de opbouw is erg dik en stoomt je klaar voor de drop die een heerlijk tempo heeft. Een plaat om echt vrolijk van te worden.

Deepack - Down Low 2016 Reamp edit
Deepack, een van de grondleggers van de hedendaagse hardstyle geeft met deze vernieuwde versie een frisse, harde en geweldige draai aan de grote hit “Down Low” die menig hardstyle fan meteen zal herkennen. Een oude hit in een 2016 jasje, wat wil je nog meer? Een super dikke drop en een heerlijke kick. Een echte aanrader!

Jack of sound & Delete - Heavy damage
Meester in mashups Jack of Sound en de in Australië geboren Delete leveren met “Heavy Damage” een super stoere, ruige, mysterieuze en super dikke track! Alles wat je wilt horen in een hardstyle plaat zit erin. Een plaat die de dansvloer op z’n kop zet. Erg goed werk! 27 januari komt de plaat uit. Dus zet hem in je agenda want deze track aanschaffen is zeker een aanrader.

Blasterjaxx & DBSTF - Parnassia
Yes! Wat word ik er blij van als een track een drop heeft die precies is zoals ik hoopte dat hij zou zijn! Toen ik de track voor de eerste keer hoorde werd ik erg vrolijk van de lekkere melodie. Misschien kreeg ik er zelfs wel een licht zomer gevoel van. Erg lekkere sounds die stuk voor stuk op de goede plek zitten. Maar wat verwacht je dan van de top producers achter Blasterjaxx en DBSTF die samen de studio in duiken? Dat kan niet anders dan dat er een plaat als deze uitkomt waar je echt op los kan gaan.