DJ Hardwell onthult eigen versie van hippe ADAM | DJ Mag NL - Living & Breathing Dance Music
Living & breathing dance music!

DJ Hardwell onthult eigen versie van hippe ADAM

DJ Hardwell onthult eigen versie van hippe ADAM

Aan het schier oneindige aantal mogelijke versies van de ADAM voegt Opel nóg een uitvoering toe: de Hardwell Edition. Deze zeer exclusieve uitvoering is vernoemd naar Hardwell, de Nederlandse DJ die het gezicht van de ADAM is en recent verkozen werd tot de nummer 6 DJ van de wereld. Dankzij het standaard IntelliLink-multimediasysteem zijn vette beats standaard. Hardwell onthulde op dinsdagavond 22 mei onder luid applaus van zijn fans de conceptversie van de Opel ADAM Hardwell Edition in de ADAM Store in Amsterdam.

Opel brengt na de zomer een gelimiteerd aantal van honderd exemplaren van de ADAM Hardwell Edition op de Nederlandse markt. De auto die Hardwell – die in het echte leven Robbert van de Corput heet – onthulde, is officieel een concept, maar komt in grote lijnen overeen met de productieversie. De Opel ADAM Hardwell Edition is uitgerust als 1.4 ecoFLEX met 74 kW (100 pk) vermogen, en hij onderscheidt zich door zijn witte dak en exclusieve Hardwell-striping op de zijkant van de auto.

De naam van de DJ – die furore maakt in de bekendste clubs en dancepodia van de wereld – keert verder terug in de rugleuningen van de met leder beklede stoelen. En uiteraard voorziet Opel de ADAM Hardwell Edition van IntelliLink-technologie. Met het IntelliLink systeem kan de bestuurder via zijn smartphone niet alleen luisteren naar zijn eigen favoriete muziek maar ook naar radioshows en podcasts op het internet. Het alles-in-één multimediasysteem omvat een 7-inch lcd-touchscreen, dat behalve muziek ook foto’s, video’s en apps weergeeft.

Startsein campagne ADAM
De geluidskwaliteit van de speakers die bij het IntelliLink-multimediasysteem horen, kan de goedkeuring van Hardwell zeker wegdragen: “Het geluid is supergoed. Dat is voor mij heel belangrijk. Nog nooit heb ik zo’n complete auto gereden – alles zit erop en eraan, tot stuurwielverwarming en een parkeerhulpsysteem aan toe.”
Met de onthulling van de ADAM Hardwell Edition gaf de 25-jarige dj tegelijkertijd het startsein van een grote landelijke televisie- en radiocampagne rond de Opel ADAM. Het thema hiervan luidt ‘What’s your mix?’ en is een verwijzing naar de enorme hoeveelheid accessoires voor de ADAM. Hierdoor hoeven geen twee Opels ADAM hetzelfde te zijn.

Vette DJ-set
De presentatie van de Opel ADAM Hardwell Edition werd bijgewoond door 25 Hardwell-fans met introducé. Zij deden mee aan de actie ‘Unlock the Mix’ op de Facebook-pagina van Opel Nederland, die in totaal ruim drieduizend deelnemers trok. Door hun deelname onthulden de deelnemers de nieuwste track van de DJ: ‘Runaway’.

De fans konden tijdens de onthulling van de ADAM Hardwell Edition met hun favoriete DJ op de foto. En na afloop van de presentatie trakteerde Hardwell zijn fans op een opzwepende DJ-set. Een exclusief optreden voor een zeer selectief groepje fans in hartje Amsterdam.

Vanaf € 149,- per maand
Van de honderd exemplaren van de ADAM Hardwell Edition is nummer 001 bestemd voor Hardwell zelf. Zijn fans hoeven ondanks hun vaak jonge leeftijd niet achter te blijven. Dankzij de aantrekkelijke financieringsvorm ‘Opel2Go’ kunnen zijn al voor € 149,- per maand in een fonkelnieuwe ADAM rijden. De prijzen van de ADAM Hardwell Edition maakt Opel in een later stadium bekend.

Bekijk de video