Review Top 5: Dirt Delux (week 47) | DJ Mag NL - Living & Breathing Dance Music

Review Top 5: Dirt Delux (week 47)

Review Top 5: Dirt Delux (week 47)

N-Sure  - Shake’Em  #MXUP Records
De veel geboekte Duitse DJ/producer N-Sure uit Düsseldorf is terug! Dit keer met een mega dikke Mainstage knaller; “Shake’Em”. 130 Beats Per Minuut vliegen om je oren. De track heeft meteen al een heftige opbouw met een flinke beat en opzwepende synths en vocal. Maar de drop knalt daarna nog eens 3x zo hard uit je speaker. Een pompende beat en een heerlijke melodie. Om een lang verhaal kort te maken: Vet! Ik zie gelijk een zaal voor me met knallende confetti kanonnen en mensen die massaal uit hun dak gaan. Zeker de moeite waard om even te checken!

Vato Gonzalez ft. Kriss Kriss - Sonic Boom #OXYGEN Recordings
Wederom komt Mr. Dirty House oftewel Vato Gonzalez met een dikke, originele en herkenbare "Vato’ track; “Sonic Boom”. De super dikke vocalen van vocalist Kriss Kriss maken de plaat helemaal af. De plaat begint met een rustige intro. De viool en vocalen klinken super! Dan gaat hij over in een stoere opbouw. En dan de drop! Wat ’n lekkere groove! En onverwachts in de breakdown verandert het tempo van de track ook nog eens wat hem erg origineel maakt en spannend om naar te luisteren. Zeker toevoegen aan je collectie!

Promise Land  - Whoomp  #Flamingo Recordings
Heerlijk als het buiten waait en regent en je je ogen dicht doet en geniet van het zomerse begin van “Whoomp”. De track is geproduceerd door het DJ Duo Promise Land uit Rome. Al snel word je wakker geschud door de opbouw en heerlijke percussie net voor de drop inslaat en je losgaat op de Groovy beat van deze plaat. Het tussenstuk is lekker rlxd met een catchy melodie en vocal. En once again de heerlijke drop die het zeker weten goed zal doen op de dansvloer.

Avoid - Elysian #MXUP Records
Het oostenrijkse duo Avoid is hier en wel met “Elysian”, een dikke vette Future Bass track. Een heel ontspannen track, weer eens wat anders dan die in m’n voorgaande reviews. Laat de melodie en sexy vocal je meenemen op reis. Na de melodieuze opbouw volgt er een heerlijke sexy beat. De gitaar die doorgaat in de breakdown klinkt geweldig. "Met je hoofd in de wolken” track. Lekker zweverig haha maar absoluut de moeite waard om te luisteren en ik weet zeker dat je ‘m nog veel vaker wilt horen! Nice job guys!

Tom Strobe & Equo - Dropper #CLUBTRXX
Deze nog vrij jonge producer die vele stijlen produceert en tegenwoordig vooral chillout, chillstep en ambient, komt hier met een heerlijke Dirty sound. De plaat heeft ’n super lekkere beat en vibe. Er zijn erg veel leuke elementen gebruikt die de plaat spannend houden. Heerlijk voor op de dansvloer dus check ‘m out!